poniedziałek, 7 maja 2012

Hej ! wiem że napisałem że dodam fotki z gazet , ale teraz przyszła mi do głowy co innego , najpierw pokażę kilka moich grafik , a potem dodam zdjęcia projektu który ostatnio zrobiłem , a mianowicie trampki. Kupiłem je w SH , wyglądały na albo w bardzo dobrym stanie , albo nie używane , dokładnie je wyprałem . Potem stwierdziłem że są zbyt zwykłe takie białe i że muszę coś z nimi zrobić. Od jakiegoś czasu mam różne pomysły na prace z farbami z Spreju (pokaże kiedyś np. co zrobiłem na szafie) i tak też zacząłem. Próbując farby na nich zauważyłem ze farba bardzo wchłania się w bawełniane obuwie, i nie ma efektu barwy farby. Pomalowałem je więc całe farbą akrylową, trochę eksperymentalnie, ale stwierdziłem że ryzykuję, najwyżej. Czarna farba po wyschnięciu zbudowała dobry podkład pod farby w spreju. Zacząłem malować, i eksperymentować ze wzorami na nich. Farby gdy zaschły stworzyły fajną powłokę, są dość sztywne, i ze szmacianych trampków teraz chodzi się w nich jak w skórzanym obuwiu ; ) . Farba nie klei się i mam nadzieję że nie będzie za dużo pękać. Koniec majówki , znów powrót do szkoły , nauki...


Grafiki :








Buty : 







Co myślicie ? podoba wam się ?

Pozdrawiam!




4 komentarze:

  1. ciekawe,
    z daleka wyglądają jeszcze lepiej

    OdpowiedzUsuń
  2. super!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyszły. obserwuję, bo zapowiada się ciekawie:) będę wdzięczna jeżeli Ty również zaczniesz obserwować mojego bloga.
    Pozdrawiam!

    http://mademoiselletralalala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNIE WYSZŁY TOBIE TE TRAMPKI ;P TEŻ TAKIE CHCĘ! :)

    OdpowiedzUsuń