czwartek, 2 sierpnia 2012

Witam ! dawno mnie tu nie było i tak mnie naszło żeby coś napisać i dodać kilka zdjęć . Będą to zdjęcia z mojego ostatniego tygodnia w Londynie . Znalazłem się tam na wakacje, z moją dziewczyną i jej siostrzeńcem u jej brata. Spędziliśmy ten czas głównie na zakupach , zwiedzaniu i wieczornym chillowaniu , imprezowaniu i zabawie . Londyn , teraz w czasie olimpiady jest jeszcze bardziej zapchany i nabity ludźmi niż normalnie , ale to jednak duża stolica więc nic dziwnego. Byłem tam pierwszy raz , i mam nadzieję że nie ostatni , miasto bardzo przypadło mi do gustu. Ludzi z całego świata , wszystkie nacje , kultury i rasy można spotkać na porządku dziennym na ulicach, to jakiś znak że to wysoko rozwinięte miejsce i tolerancyjne skoro tyle ludzi czuje się tam tak dobrze. Wiadomo że wszędzie są zamieszki na tle rasowym , niestety to normalne. W porównaniu do Polski , ludzie tam o wiele bardziej dbają o wygląd, a w centrum chodzą ludzie jakby wyjęciu z Lookbook'a :) Mnóstwo restauracji , knajpek , sklepów i miejsc gdzie chętnie znalazłbym się z moimi polskimi przyjaciółmi. Pogoda nie dopisywała tak jak byśmy tego chcieli , ale nie ma co narzekać , jak na ten klimat to i tak mieliśmy szczęście :) Na długo na pewno będę miał jeszcze obrazy z Trophe Parku , na początku nie byłem przekonany do tego miejsca , ale wyniosłem dużo wrażeń z tamtąd .Dodam kilka zdjęć które zrobiłem podczas naszych wypraw do miasta , albo na zwiedzaniu :)
pozdrawiam.
A wy byliście w Londynie , albo może tam mieszkacie ? jakie jest wasze zdanie na temat tego miasta i jego kultury ? ;>


























5 komentarzy:

  1. Gdy byłam pierwszy raz na zakupach itp. tez mi się podobało, z biegiem czasu i kolejnymi odwiedzinami nic szczególnego nie dostrzegam.
    Wiecej zdjęć !

    OdpowiedzUsuń
  2. looks like a wonderful trip mr

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie miałem okazji tam być.
    Ale z chęcią odwiedzę to miasto.

    Jak znajdziesz czas to napisz co o tym myślisz: http://tomaszarmada.blogspot.com/2012/08/moja-wizja-marynarki-177-178-179.html

    OdpowiedzUsuń