sobota, 22 września 2012

Dawno już nie dodawałem żadnych notek , dużo się zmieniło, całe życie do góry nogami. Ale apropos stylizacji , Postanowiłem połączyć miętową koszulę YSL z bordową , oversize'ową . Do tego czarne rurki , zielone , sportowe buty i czarna czapka . Uważam że polączenie eleganckiej koszuli z bluzą jest ciekawe, chciałem znaleźć takie połączenie już od jakiegoś czasu :)

Wróciłem z wycieczki , było super, Sopot jest piękny! a teraz mi się trochę zachorowało , także ide poleżeć... :)

Pozdrawiam!




zdj by Olinka :)

11 komentarzy:

  1. świetna stylizacja.

    takie połączenia są super. honorata wojtkowska często je stosuje.

    zapraszam też do siebie, pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. oh your hat is essential this seasonnnn, love them


    may you visit my blog, there is ongoing Giveaway if you interested ;)

    Herdiana Surachman
    DELUXSHONIST | TWITTER | BLOGLOVIN | D'HOMME | D'FEMME

    OdpowiedzUsuń
  3. barrrrrdzo pozytywne foty ! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie można kupić takie buciki? :) świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń