sobota, 16 czerwca 2012

Hej ! Chyba znów nadchodzi lato , po kilku zimniejszych dniach , deszczach i nawet i burzach znów wyszło słońce i podwyższyła się temperatura. Ja znów poza miastem , u mojej Ukochanej , postanowiliśmy pobawić się trochę w gify , znanym wszystkim format bardzo prostych animacji. Zaczęliśmy od stworzenia go z kilku zdjęć mojej wczorajszej stylizacji, przypomniałem sobie o posiadaniu jeansowej koszuli i białej bokserki ;)
Wczoraj , na noc , ja po raz drugi , oglądaliśmy Requiem Dla Snu, jak dla mnie mocny , i konieczny do obejrzenia , chodź po raz drugi , traci już ten dziewiczy smaczek. Dodam też kilka zdjęć które ostatnio zrobiliśmy ze Spaliną , a teraz je trochę obrobiłem ; )
W szkole wszystko zaliczone, nie jest tak źle. Także , jeszcze tydzień i kalendarzowo zaczynamy wakacje !
Pozdrawiam, miłego weekendu! :)


Spodnie - sh
Koszula - Damska Dorothy Perkins
Bokserka - sh
Czapka - Cropp
Buty - Etnies x Malto








fot. ja
mod. - Spalinka - http://www.crystallinelock.blogspot.com/


7 komentarzy: