niedziela, 3 czerwca 2012

Witam Was ! oj ostatnio mam strasznie mało czasu , ciągle wszystko na najwyższych obrotach , mało czasu , dużo roboty. Niedawno wróciłem do domu, dziś dzień objadania się z żonka <3 Jutro znów poniedziałek ... ;c zabierzcie go w cholerę!

A dziś pokażę wam stylizacje przed wyjściem do szkoły i taką tam wczorajszą w moich nowiutkich spodniach , oczywiście przerobione z ogromnego rozmiaru i bardzo szerokich nogawek , chciałem uzyskać piramidy, z szeroką górą i ciasnymi nogawkami , ale tak czuję że muszę jeszcze popracować nad nogawkami, zwęrzyć. Na dolę przyszyłem sciągacz . Spodnie są bardzo wygodne , mają wielkie kieszenie. Do tego bluza Supermena którą kupiłem 2 tygodnie temu za 5 zł , kocham SH <3

Przepraszam za tragiczną jakość zdjęć , ale coś mi nie poszło , postaram się o lepsze zdjęcia :)

Pozdrawiam!











8 komentarzy:

  1. świetne stylizacje.
    I ja też kocham SH

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta bluza. Fajnie, że lubisz chodzić do sh, bo dużo mężczyzn się tego wstydzi.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha, też kiedy dorwałem bluzę z logiem superman! ale szarą :) lumpeksy rządzą. świetna stylówa! będę obserwować

    OdpowiedzUsuń
  4. super superman sweater

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful outfit, congratulations ..
    I'll wait on my blog, I'd love to have you among my followers, I just added Google Friend Connect on my blog ..

    I follow you with Bloglovin ..
    Kisses <3
    Oana :)

    www.style-muses.com

    OdpowiedzUsuń